Ron-en-Anja.reismee.nl

Montreal - we zijn er!

Na een lange reisdag zijn we gearriveerd in Montreal. Vanochtend de intercity direct naar Schiphol genomen. Helaas ging deze trein maar 1x per uur maar we hadden niet veel alternatieven omdat ze met het spoor bezig zijn dit weekend. Omdat ik een dalurenkaart heb en Ron met mij mee kan reizen hebben we comfortabel 1e klas gereisd. Natuurlijk waren we ruim op tijd op het vliegveld maar dat is nooit zo'n probleem omdat we in de lounge kunnen zitten. De vlucht had een half uurtje vertraging omdat de security halverwege een band dicht deed. Beetje vreemde aktie vonden wij. Verder was de vlucht ok. We hadden snel onze bagage na aankomst alleen geld uit de ATM halen is nog niet gelukt. Hopelijk gaat dat hier in de stad wel. Met de express bus naar het centrum gereden; prima verbinding. Ik had thuis al gezien dat ons hotel gunstig langs de route ligt. Het is nog heerlijk weer, bij aankomst rond 5'en nog 25 graden. Hopelijk blijft dat nog even zo. We zullen zo nog wel even de direkte omgeving gaan verkennen. Tot later!

Sandra Hartman

Lekker gaan genieten!

Machtelt & Jan Anne

Klinkt als een ontspannen start voor een heerlijke tijd weg. Geniet!

Els de Haas

Zo te lezen, zijn jullie na een goede vlucht helemaal klaar voor een mooie reis. We volgen jullie op de voet!

Hans van Suijdam

Leuk Montréal, zijn wij ook nog eens geweest. Veel Franse invloed, lekker eten. Veel plezier!
Hans