Ron-en-Anja.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op onze reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over de reis vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ron en Anja

Claudia

Leuk! Natuurlijk ga ik jullie reis volgen op de blog!

josee

Veel plezier met jullie avonturen. Zo reis ik een beetje mee!

Carry

Wat leuk om jullie op deze manier te volgen. Nooit van deze website gehoord. Ik zit sinds vandaag weer lekker warm in Frigiliana en blijf tot 15 november.
Ik wens jullie vele prachtige reiservaringen toe en ik ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen. Kus Carry

Joke vK

Hoi Ron en Anja,

We zijn reuze benieuwd en kijken uit naar de updates. Heel veel plezier toegewenst en maak maar veel mooie foto's.

Liefs, Erik en Joke

PS De reactiepagina laat de laatste 100 reacties zien; na deze nog ruimte voor 96 - haha

Yvonne de Haas

Anja en Ron,
Wat een geweldige reis gaan jullie maken. Albert en ik zijn heel belangstellend naar alle ervaringen. Heel veel reis plezier toegewenst.
Wij hebben inmiddels Hawaii verlaten. Op het eiland Ohua is de badplaats Haiiti geweldig. Wat een gezelligheid, wie weet wel door het immens grote aantal Japanners, de vele golven en het Oosterse eten. Het eiland Hawaii is een en al lava, hoge bergen 4500 m, gloeiende kraters, koffie plantages en onder water veel schildpadden. Tijdens een na htduik 5 kamerbrede Manta's boven ons hoofd zien kopje duikelen. Ze komen recht op je af zwemmen om daarna te keren. Uniek!!

Een en al nieuwsgierigheid naar jullie ervaringen.
We reizen met jullie mee.
Omhelsd,
Albert en Yvonne

Patty

Hele goeie reis en een fijne vakantie. Leuk om jullie zo te volgen